"A gyógyulni akarás a gyógyulás része." Seneca

A Life Care egy BIO vállalat, amelynek termékei javitják egészégedet, tökéletesitik szépségedet és segitik a házimunkát

A sajtóban való megjelenés

 

2005

Life Care Corp. az elso olyan román BIO vállalat, amely 2005-ben hazai szinten kozmetikai termékeket, mosó- és tisztítószereket és táplálék kiegészítoket forgalmaz, amelyek mind nemzeközileg elismert termékmárkák. A vállalat alap ötletei már a kezdetektol fogva: az egészséges élet támogatása, másokkal szembeni felelosség és a természet óvása.


2006

Life Care a legnagyobb és a nagyra értékelt BIO gyártók termékeit kezdi el kizárólagos módon forgalmazni. A hosszú távú partnereik között megemlítjük a németországi Logocos vállalatot, a világ elso számú BIO kozemtikumok gyártóját, Logona és Fitne almárkákkal (BDIH minosítésu termékek), vagy az Alma Win vállalatot, európai BIO mosó- és tisztítószerek vezeto gyártóját ( ECOCERT minosítésu termékek).
A vállalat ebben az évben osztja ki az elso díjakat az aktív részvételért a BIO koncepció promoválásában: autók, utazások, stb.


2007

2007-ben Life Care a saját termék-márkáinak kutatására és létrezozására fektet be, tapasztalt nagy nemzetközi vállalatok termékei szerint, helyi igényeknek megfeleloen. Így születtett meg a Life Care 4 sikeres márkája:
o Kräuter – terápiás kozmetikumok biológiailag ellenorzött összetevokkel
o BIOhaus – öko mosó- és tisztítószerek
o Life Impulse – szerves táplálék-kiegészítok
o LifeGlam – modern kiegészítok a testnek és a fürdoszobába.


2008

A Life Care történetének legsikeresebb éve. A vállalat megkapta a hazai sajtó egyhangú elismerését, miszerint “a BIO neve Romániában”, éves forgalma meghaladta a 10 millió eurót és egy új székhelyre költözött, Eu szabványnak megfeleloen felszerelt telephelyre.
Ebben az évben jelölte ki a Life Care az elso BIO nagyköveteit, akik 6 hónapon keresztül a Life Care katalógus arcai lesznek és a Life Care elveket támogatják: egészség, szépség, jutalom. Az elsok, akik elfogadják a BIO kihívást: Catalin Botezatu divattervezo és a TV sztár Mihaela Radulescu.


2009

2009 tavaszán a Life Care vállalat bevezeti az elso BIO parfümöket a román piacra, az Acorell termékekeket, amik egy abszolút premiernek számítanak hazai szinten. Ezt két új saját márka fejlesztése követte: BIOstyle- terápiás zoknik és Ganoderma Coffee for Life- BIO kávé.
Az év második felébe Life Care felavatja az új székhelyet (Strategy Headquarter) Frankfurtban a Kastor&Pollux Center-ben, a város legfontosabb irodaházában.
A 2009-es év a szenvedély és a teljesítmény jele alatt áll. A háromszoros olimpiai bajnok, Simona Amanar Tabara és a Tv sztár Virgil Iantu csatlakoznak a Life Care által kezdeményezett BIO közösséghez, ennek minden tevékenységét támogatva.

Az év végén a vállalat elkezdi meghódítani a szomszédos európai piacokat, elsonek Magyarország piacát veszik szemügyre.
A vállalat 4 éve tartja a BIO piac vezeto pozícióját, körülbelül 75% részesedéssel a piacon és 45.000-nél több hu partnerrel-vásárlóval. A termék-portfólió körülbelül 1000 egészséges terméket tartalmaz az egész család részére, portfólió, amely minden új katalógus megejelenésével egyre csak bovül.

Az évenkénti látványos növekedés, úgy az éves forgalmat, mint a munkavállalók számát tekintve, elso sorban a termékek minoségének és a nyújtott szolgáltatásnak köszönheto, de a közelségnek is, amit minden ügyféllel szemben tanusítunk, a vállalat az idok során számtalan oktató és tájékoztató jellegu tevékenységekben vett részt, amik tükrözték a BIO termékek használatának fontosságát.

 

 

www.life-care.com/hu



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 11
Tegnapi: 30
Heti: 83
Havi: 200
Össz.: 29 282

Látogatottság növelés
Oldal: Sajtóban való megjelenés
"A gyógyulni akarás a gyógyulás része." Seneca - © 2008 - 2024 - lifecare-csaby.hupont.hu

A HuPont.hu az ingyen weblap készítés központja, és talán a legjobb. Ingyen weblap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »